perjantai 23. maaliskuuta 2012

Superdrug





Olen taas laiskotellut blogin osalta, vaikka kaikenlaista asiantynkääkin olisi. Olen pohtinut yhtä sun toista eläinkoeasiaan liittyvää ja edelleen kaivelee tämä tolkuton hankaluus, joka eläinkokeettomuuden varmistamiseen liittyy. Mistä löytyisi yritys, joka oikeasti tekisi numeron ja ILMIÖN eläinkokeettomuudestaan? Jossa joka ikinen tuote olisi eläinkokeeton ja se tuotaisiin markkinoinnissa kunnolla esille. Kyllähän jossain Body Shopissakin asia käy ilmi mutta peräänkuulutankin sitä, että se olisi ykkösjuttu ja valttikortti. Kuluttajien on aivan liian hankala selvitellä näitä asioita kun purkin kyljessä lukee Against animal testing ja oikeasti firma ostaa rekkakaupalla ainesosia, joita on hierottu marsun silmään. Onneksi on Animalian ja kumppaneiden listat tai muuten olisi aivan toivotonta.


 No, se siitä tilityksestä ja varsinaiseen pikkuaiheeseen, jonka olen varannut tähän postaukseen. Olen Lontoossa matkustellessani ollut ihastuksissani Superdrug kempparista, joka pursuaa purkkia ja purnukkaa. Yllätyin kuin luin Superdrugin sivuilta, että heidän oma merkkinsä Superdrug on pupuleimalla merkitty.
Olen kokeillut merkin e-vitamiini öljyä ja pidin sitä aika mukavana kosteuttajana talvi-iholle. Tuli mieleen vastaava sarja Body Shopilta. Mutta ratkaisevana erona hinnat. Muutama punta per purkki!

Superdrugissa myydään kaikkea peruskamaa kuten Dovea ja muita paholaisen keksintöjä, tämä heidän oma sarjansa on kuitenkin positiivinen yllätys ja seuraavalla matkalla (koska se sitten ikinä onkaan) aion ostaa lisää testattavia.

Superdrug

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti