sunnuntai 1. huhtikuuta 2012

Pertsan ampparit

Eli Burt´s Bees´n tuotteet. Olen kokeillut näistä muutamia, jotka ajattelin tässä nyt esitellä:



Huulirasva on oikein toimivaa, pidän muutenkin kaikista mehiläisvahapohjaisista huulirasvoista ja tämä ei tee poikkeusta.


Kasvoputsari. Toimii ehkä paremmin kuivalle iholle, minulle aivan liian kevyttä tavaraa. Eli rasvoittuva turpani ei tällä puhdistunut kunnolla.


Banaanilta tuoksuva käsivoide. Ihana pakkaus! Ihanan "jankkimainen" koostumus, eli paksua jöötiä joka levittyy käsille hyvin hetken lämmettyään. Haju voi olla monelle liikaa, erittäin banaanisen imelä tuoksu leijuu viiden metrin säteellä ja saa taatusti huomiota. Laitan tätä tosi kuiviin käsiin yöksi ja aamulla ovat pehmeät. Vertaisin tehoa jopa Body Shopin hamppukäsivoiteeseen eli toimii. 













Tämä käsivoide on niinikään vahvan tuoksuista, tuo minulle mieleen lohikäärmesalvan yrttisessä löyhkässään. Mutta tepsii tämänkin. Minulla on tätä vain kolikon kokoinen rasia, eikä sitä ole tullut paljon käytetyksi kauhean lemun takia. Olen sitä kuitenkin pitänyt matkoilla mukana, on niin näppärän pieni kiekko.


Ja jatkossa aion kokeilla monia muitakin tämän ihanan sarjan tuotteita, joten palataan asiaan.

kuva kuva kuva

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti